Jump to content
Create New...

Posting pictures and videos


Recommended Posts

1 hour ago, PeterGrey said:

Sorry if I'm a bit OT here, but it's about pictures in forums.

I notice some pictures are open for all to see in forums, and some you need to be logged in to see. And from what I can see, it's user related.
What make this difference? Is it a user setting?

When a user attaches a picture it's usually can not be seen unless they are a Hero Member or a Paid Member. Sometimes a user will hit the (+) on the picture. When the (+) is clicked on it makes the Picture available to be seen by everyone.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, StnCld316 said:

When a user attaches a picture it's usually can not be seen unless they are a Hero Member or a Paid Member. Sometimes a user will hit the (+) on the picture. When the (+) is clicked on it makes the Picture available to be seen by everyone.

Ah cool, thanks for info, learned something new today.

Link to comment
Share on other sites

I følge RealLifeCams hjemmeside er kopiering og videre sending strengt forbudt, og det skyldes deres Ophavsret, Copyright ..... man kan og må bruge dem til egen fornøjelse men at bruge den bla. her på siden er på eget ansvar. det står helt klart og tydeligt på nettet.

Men hvis man så scanner Internet viser det sig jo at dette kan man ikke håndhæve, hverken film eller foto, og hvis jeg var RLC ville jeg da også tage det som en god reklame og ikke køre hård frem med trusler om udelukkelse.

I Dansk Lovgivning er der ingen problemer i at hente foto eller film til eget forbrug, man overtræder først lovgivningen når man gengiver materialet på Facebook, hjemmesider og her på Fan siden ... for det er brud på Ophavsret og Copyright, også selv om det ikke står der.

Jeg har selv over 4000 Foto på internettet og de er med mindre de ligger på Wikipedia beskyttet af Copyright, også selv om det ikke står nogen steder sådan er Dansk Lovgivning på andre værker Foto, Film og Musik, med mindre det fremgår at det er til fri afbenyttelse.

Jeg tror rent faktisk ikke RLC har mandskab til at styre udnyttelsen som skrevet tidligere, men det ændre ikke på at loven er til og skal holdes, igen, jeg tror på RCL tænker i god reklame når det bruges bla. her på Fan Siden .... 

Men det ændre ikke på loven om © Copyright  man kan finde lovgivningen om samme på Wikipedia  man kan ikke låne billeder til gengivelse, det er ganske enkelt

Venlig hilsen Don Jones ...   Der er taget nok en måned med RealLifeCam ..... det er jo kun December en gang om året.

See you 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search